Hogyan győzz meg bárkit,hogy Tőled vásároljon!

Az elmúlt évek statisztikái szerint a magyar ember árérzékeny. Imádják az akció,árleszállítás és kedvezmény szavakat. Hatalmas a verseny a szektorokban.

Lássuk az érveket:

  • Hozz arról döntést, hogy milyen terméket/szolgáltatást szeretnél eladni
  • Kik a célcsoportjaid
  • Mekkora a pénzügyi kereted hetente/havonta. A marketing kulcsinger kivételesen fontos, megszólítod az embereket és töri az utat, hogy egyre többen felfigyeljenek Rád.
  • Gondolkozz az ügyfeleid fejével. Ők sosem tárgyakat vásárolnak, hanem biztonságot és értéket.

Mindig az az érték, amiről a vásárlóközönség, úgy dönt. Honnan tudod ezt?

Dömpingszerűen fogy, mindenki olyat akar. Státuszszimbólum vagy divat, de AZ kell.

  • Miután összefoglalod az ügyfélnek ki is vagy és „megvéded" a termékedet, biztosítsd arról, hogy találkozzatok, érezze a személyes kisugárzásodat.

Te magad vagy a garancia.

  • Miközben csendben hallgat Téged, kérdezd ki udvariasan cégéről
  • mérd fel igényeit és jelezd neki, amennyiben ebből vagy ebből nagyobb tételt vásárol biztos elégedett lesz, mert ez fogy a legjobban és mások is elégedettek.

Amennyiben az összes szempontod tisztességes, rugalmasan kommunikálsz (közben mosolyogsz) és ezt a túloldal is érzékeli, szívesen vásárolnak Tőled.

Merj tenni mindennap a sikerért!