Egyéni vállalkozók figyelem(elsősorban pedikűrös,fodrász,kozmetikus,manikűrös)

 

 

A következő történet adott inspirációt arra,hogy ez a cikk megszülessen.

 

Igénybe veszek egy szolgáltatást évek óta,amivel nagyon elégedett vagyok.

Ott mesélte a szolgáltatóm,hogy műszempillát jár felrakatni és a vállalkozó hölgy nem jól osztotta

be az idejét és miközben az ismerősömnek adta a szolgáltatást,közben reggelizett.

Nos ez még nem is volna baj,hisz előfordul. Viszont a vendég,amikor kijött a szalonból,

porcukros volt a haja,a felette evett péksüteménytől. Úgy jött végig az utcán mert később vette észre.

Te mit gondolsz erről a történetről?

 

Miért nem működik jól a vállalkozásod?

 Kong a naptárad ?Még bőven lenne hely új ügyfeleknek

és nem érted,nem tudod megfogalmazni,mit nem csinálsz jól?

 

-          Mennyire vagy tényleges szakértője területednek?Komorabb

napjaidon is szinvonalas szolgáltatást nyújtasz ügyfeleidnek,úgy

amikor kimennek az ajtón szívesen jöjjenek vissza?

 

-          Amikor érkezik az ügyfél,valóban rendben van e a hajad,az öltözéked,

mosolyogsz,hogy valóban érezze,na itt most a pénzéért valami nagyon

klasszat kap?

 

-          Meghallgatod kicsit „pszichológusként” a gondjait,kimutatod,hogy

megértő vagy?Esetleg grimaszolsz közben?Azért nyílik meg pont Neked,

mert szüksége van egy megértő emberre.

 

-A legtöbb új ügyfél szájhagyomány útján érkezik. A szomszéd, a szomszéd anyukája,

az anyuka barátnője is ide jár. Miért?Mert Mindenki szerint ő a legjobb.

 

-          Hol hirdeted magad?A hirdetéseid minősége mennyire professzionális?

(itt vállalkozásra szabottan kérhetsz tőlem tanácsadást)

 

-          Kedvező helyen van a szalonod,az irodád?Esetleg egy mellékutcában,ahol építkeznek

vagy lepukkant az övezet?

 

-          Mennyire vezeted naprakészen a facebook oldaladat?Csinálsz napi-heti akciókat?

-          Névjegyedre mennyire jó ránézni?Esztétikusan figyelemfelkeltő?

 

Nos ha van korrigálnivalód tedd meg,mert a bevételeid múlnak rajta.

Sok sikert!