Bizalomépítés a leendő ügyfeleidben

Először is mérd fel, hogy szerinted az adott területen, ahol megnyilvánulsz,mekkora a szakértelmed és milyenek a kommunikációs kifejezőeszközeid.

Nem árt, ha tudatosan figyeled a híreket, mik érdeklik a tömeget, mert ha érzékeled,hogy elakad egy csatorna, amin éppen értékesítenéd önmagad, a kulturális intelligenciád kihúz a csávából. A kudarcélmény bár sosem jó, de hasznos. A beszélgetést menet közben szabd rá az ügyfélre, amely a napi gyakorlással rutinná válik. Én 33 évesen Belgiumban jártam a cégeket. Sokszor tárgyaltam franciául, németül és angolul, hatalmas élmény volt és megteremtettem azt, hogy önbizalmam magasabb fokára léptem. Zárójelesen megjegyzem, hogy ha országhatáron kívűl is gondolkodsz üzleti életvitelt folytatni, érdemes frissen tartani a nyelvtudásaidat. Sose hagyd, hogy a félelmeid eluralkodjanak rajtad,csak csináld és tudni, fogod,hogy igen,ez a szint az, ahol Te lenni akarsz.