Hogyan ne bánjunk a LEENDŐ ÜGYFELEKKEL?!

x Hogyan ne bánjunk a LEENDŐ ÜGYFELEKKEL?!x

Ebben a hónapban furcsa egyben érdekes tapasztalatokat szereztem arról,hogyan gondolkodnak vagy éppen nem gondolkodnak emberek,cégek arról,hogyan szerezhetnének új ügyfelet és mégsem teszik. Úgy tűnik nagyon jól megy😃
3 különböző szolgáltatást szerettem volna igénybe venni,egész egyszerűen azért.mert úgy éreztem égetően szükségem van rá. A témák teljesen különbözőek és
napokat(egyes esetekben korábbi információéhségemet kielégítve)heteket vettek igénybe.

1,írtam a megadott, nagyon színvonalasan kinéző weboldalra egy e-mailt és kértem egy időpontot.
A válasz 36 órán belül érkezett,azzal a tartalommal,hogy ő már nem vállal ilyet de ajánl maga helyett valakit,aki legalább ilyen jó.
Tanulság?Miért hirdet valaki olyat,amit „már”nem csinál?Hmmm…
2,Hívtam telefonon a vállalkozást,nem vette fel. Órákkal később jött egy írásos üzenet,amiben a minimális udvarias kör SEM!volt meg.
Úgy éreztem,zavarok,sőt hogy mit merem én őt keresni. Ez sajnos komoly😃😃
3,Írtam egy a googleban a legelső fizetős helyen lévő vállalkozásnak,
Pontosan megadtam ki és mi vagyok,mit szeretnék,kértem árajánlatot.
8 nap telt el és jött a válasz,amiben kérdéseket tettek fel nekem.
8 nap múlva….!
Szívből örülök annak,ezt halál komolyan cinizmus nélkül írom,hogy ezeknek a vállalkozásoknak ennyire jól megy.
Viszont ha így folytatod a személyes márkád tündöklése szépen porba hull.
A rossz hírek futótűzként terjed az emberek között,a jó lassabban. Ez íratlan szabály.Változz,emlékezz arra,honnan kezdted és legyél hálás,hogy VAN!

Dobpergéssel közhírré tétetik,hogy amennyiben engem választasz,és tőlem vennél tanácsadást,színvonalas szolgáltatásban részesülsz!